Top
logo
Døgn
service
+45 4366 8888

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart.

Læs mere Forstået

Bonnier Publications styrker kundeservice og økonomi med SIP-baseret teleløsning til deres kundecenter

"Vi har reduceret omkostningerne væsentligt per kald og allerede sparet et anseligt beløb. Desuden har Kemp & Lauritzens brugervenlige system givet større overblik og bedre arbejdsgange", siger Bonnier Publications.

Læs mere om løsningen her 

Right content: 

Bonniers fordele:

  • Stærk, fleksibel og operatøruafhængig platform
  • Billigere telefoni takket være Telenor SIP Trunks fra både Norge, Sverige og Danmark samlet i Kemp & Lauritzens hostingcenter
  • Specialkompetencer inden for kundetilpasning af kundecenter-opsætning
  • Høj brugervenlighed – styrker arbejdsgange og performance
  • Høj kvalitet og fleksibilitet – styrker serviceniveauet
  • Veltilrettelagt projektforløb
  • Fejlfri implementering
  • God dialog og effektiv feedback giver et velfungerende samarbejde
  • Uanset opgavens størrelse leveres der til aftalt pris og tid