Top
logo
Døgn
service
+45 4366 8888

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart.

Læs mere Forstået

Kontaktcenter seminar

Vi giver ordet til vores kunder og sætter fokus på organisatorisk implementering. Hør vores kunders erfaringer med optimering af deres kundehenvendelser – ikke fra et teknisk perspektiv men fra en kunde- og ledelsesmæssig synsvinkel. Få også en update på de seneste trends i markedet fra et europæisk perspektiv, når vores leverandør fra Holland fortæller.

Dagens program:
 
0830-0900
 
Registrering og morgenmad
 
0900-1200
 

Velkomst, trends i markedet og bag om konceptet
v/ Lars Morild, Salgschef, Kemp & Lauritzen – Ncore og Wim Pullens, Direktør, Unexus Contact Solutions BV

 

Hvad er god kundeservice for tesa?
Fokus på hvordan systemer skal underbygge den gode kundeservice
v/ Jonas Haahr Andersen, Nordic Customer Service Manager, tesa

 

Effektfuld implementering med forandringsledelse
Introduktion til 10 jordnære råd som sikrer effekt og succes
v/ Bo Overgaard-Høifeldt, Forandringsleder, UC Change

 

Kundecenter og koncernløsning i én?
Når krav til kundebetjening og rapportering skal forenes med ønsker til øget mobilitet
v/ John Saxfjed Wegge, IT Chef, Lalandia

Ca. 1200

 

Afslutning
Vi slutter dagen af med spørgsmål til dagens talere og en sandwich. Deltagelse er gratis.
Efter frokost afholdes brugergruppe. Dette er kun for eksisterende kunder.

Læs mere om det gratis seminar her

Right content: 

 

HVORNÅR
28. november 2018
kl. 830 - 1230

HVOR
Kemp & Lauritzen 
Roskildevej 12
2620 Albertslund

GRATIS DELTAGELSE
Arrangementet er gratis, dog er der et begrænset antal pladser.

TILMELDING
Tilmelding skal senest ske
16. november 2018 til:

tilmelding@kemp-lauritzen.dk