Top
logo
Døgn
service
+45 4366 8600

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart.

Læs mere Forstået

Leverandører

Information til vores leverandører vedr. fremsendelse af fakturaer

Referencekrav til vores fakturaer

Nedenstående 4 muligheder foreligger:

Indkøb til sag:   8cifre*3cifre*5cifre / sagsnummer*sagsopgave*lønnummer
Indkøb til finans 5cifre*3cifre*5cifre / finanskonto*afdeling*lønnummer
Køb til lager:   13200*3-7karakterer*5cifre / 13200*afdeling/lokation*lønnummer
Køb til privat: 12905*3cifre*5cifre / 12905*afdeling*lønnummer

Tydelig mærkning er afgørende for en korrekt og effektiv behandling af fakturaen. En faktura, der ikke er tilstrækkelig mærket kan ikke behandles og vil blive returneret. Forfaldsdato regnes fra dato for modtagelse af korrekt faktura. Bemærk at Kemp & Lauritzen ikke betaler forsinkelsesrenter, hvis en faktura må returneres på grund af manglende oplysninger.

Fremsendelse af elektronisk faktura

Fakturaen skal sendes i OIOUBL- eller XML-format. Hvis det er muligt, ønsker vi, at I medsender kopi af oprindelig faktura I filen. Fremsendelse af en elektronisk faktura skal ske til EAN-nummeret: 5790002264955.

Har du spørgsmål til elektronisk fakturering er du velkommen til at kontakte Kemp & Lauritzens regnskabsafdeling på
tlf. 43 66 88 88.

Fremsendelse af faktura pr. mail

Har I ikke mulighed for at sende fakturaen elektronisk, kan faktura fremsendes til faktura@kemp-lauritzen.dk

Fakturaen skal være vedhæftet til mailen i PDF-format. Der må kun være én faktura pr. PDF-fil, og eventuelle bilag skal være inkluderet i PDF-filen. Der må gerne være flere PDF-filer pr. mail.

Andre forespørgsler

Ved andre forespørgsler kan regnskabsafdelingen kontaktes på regnskab@kemp-lauritzen.dk.

English version

Bankoplysninger:

Danske Bank
Storkunder Danmark
Holmens Kanal 2-12
1092 København K

Reg.nr. : 4440
Kontonr. : 3102141687
S.W.I.F.T.: DABADKKK
IBAN : DK04 3000 3102141687

Cvr-nr. 57 47 17 19