Top
logo
Døgn
service
+45 4366 8888

Ncore indbyder til seminar om optimering af kundekontakten

Vi giver ordet til vores kunder, som deler ud af deres erfaringer før, under og efter implementeringen af kundecenterløsning. Hvilke fordele har de opnået, og hvad er planerne for fremtiden?
Vi har i dagens anledning besøg af leverandøren fra Holland, som fortæller om trends i markedet.
 

Dagens agenda:
 
0830-0900
 
Registrering og morgenmad
 
0900-0920
 
Velkomst og trends i markedet
 
0920-1000
 
NcoreConnect konceptet og demo
 
1000-1010
 
Pause
 

1010-1040
 

Case: Berlingske Media, Jens Henriksen. Fokus på hvordan løsningen understøtter en større medie-virksomhed i konstant forandring

1040-1110
 

Case: Ringsted Kommune, Søren S. Jensen. Udvikling og effektivisering af borgerkontakt i en kommune

1110-1130
 

Afrunding og spørgsmål
Vind lækkert headset fra Plantronics

1130-1200
 

Frokost samt besøge Ergotels stand med produkter fra Plantronics

Læs mere om det gratis seminar her

Right content: 

 

Seminaret er åbent for både potentielle og eksisterende kunder og rådgivere. Fokus på løsninger og kundecases, mest interessant for ledere med fokus på forretningen eller IT.

Konkret bud på optimeret kundeservice og forbedrede arbejdsprocesser.

Hvor og hvornår
Tirsdag den 29 november 2016 fra kl. 9-12 hos
Kemp & Lauritzen, Roskildevej 12 i Albertslund

Tilmelding / Mia Rasmussen
Tlf.: 43 66 86 41
E-mail: miar@kemp-lauritzen.dk

Tilmelding senest:
Mandag d. 21. november 2016