Top
logo
Døgn
service
+45 4366 8888

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart.

Læs mere Forstået

Ncore indbyder til seminar om optimering af kundekontakten

Vi giver ordet til vores kunder, som deler ud af deres erfaringer før, under og efter implementeringen af kundecenterløsning. Hvilke fordele har de opnået, og hvad er planerne for fremtiden?
Vi har i dagens anledning besøg af leverandøren leverandøren fra Holland, som fortæller om trends i markedet ud fra et europæisk perspektiv.

Dagens agenda:
 
0830-0900
 
Registrering og morgenmad
 
0900-1000
 
Velkomst, trends i markedet og NcoreConnect konceptet
 
1010-1040
 
Overvejelser… når tusindvis af kunder kontakter os efter et skybrud
v/ Ib Christensen, IT-Chef hos SSG
1040-1110
 
Optimering af fælles nordisk kundeservice
v/ Flemming Tommerup, Nordisk Kundeservicechef hos Bonnier Publications

1110-1130

Afrunding og spørgsmål
1130-1200
 

Frokost samt mulighed for at besøge Jabras stand og få en snak om nyhederne

Læs mere om det gratis seminar her

Right content: 

 

 

Seminaret er åbent for både potentielle og eksisterende kunder og rådgivere. Vi holder på seminaret fokus på løsninger og kundecases, og ikke på produkter.

Konkret bud på optimeret kundeservice og forbedrede arbejdsprocesser.

Hvor og hvornår
Torsdag den 7. december 2017 fra kl. 8.30-12.00 hos
Kemp & Lauritzen, Roskildevej 12 i Albertslund

Tilmelding / Mia Rasmussen
Tlf.: 43 66 86 41
E-mail: miar@kemp-lauritzen.dk

Tilmelding senest:
Mandag d. 27. november 2017