Top
logo
Døgn
service
+45 4366 8600

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart.

Læs mere Forstået

KONTORASSISTENT - AALBORG

image

Serviceminded og detaljeorienteret kontorassistent søges til vores kontor i Aalborg

Med reference til afdelingschefen for Petrokemi og Industri skal du være med til at opretholde de administrative rutiner inden for projektrelateret logistik, planlægning og kontrol.

Du vil få en varieret hverdag, og du bliver en del af en dynamisk og travl afdeling med ca. 30 ansatte, hvor der er en uformel omgangstone, og hvor kulturen er baseret på respekt, loyalitet og åbenhed.

Dine opgaver er hovedsageligt:

  • Udføre korrespondance på dansk samt skrivearbejde i øvrigt

  • Fakturering af sager og opfølgning

  • Fordeling af post

  • Pasning af telefon og hovedmail

  • Assistere afdelingschefen/sektionschefen med kalender, telefon, mm.

  • Udarbejdelse af mødereferater og D&V- og KS-materiale i samarbejde med projektlederne

  • Medvirke til udarbejdelse af APV- og BP-materiale

  • Medvirke til udarbejdelse af anden teknisk dokumentation

  • Indrapportering af teknikertimer

Personen vi leder efter:

Vi forestiller os, at du har minimum 5 års generel kontorerfaring med fokus på fakturering – gerne inden for byggeri og entreprenørområdet. Du er kontoruddannet, og besidder gode administrative evner samt en generel god forretnings- og økonomiforståelse.

Erfaring i Navision er en fordel, og anvendelse af Excel og den øvrige office-pakke er et must.

Som person er du udadvendt og kommunikativ, og du trives med at tale med alle typer af mennesker. Du er robust, og tåler gerne en fri omgangstone. Din tilgang til arbejdsopgaverne er proaktiv og løsningsorienteret, og du besidder et stort servicegen. Du er selvkørende, moden, omhyggelig, pligtopfyldende og engagerer dig i dine opgaver. Samtidig er du en holdspiller, der gerne deler din viden med andre. Dertil er du positiv, har et godt humør og er med til at skabe et rart arbejdsmiljø.

Jobbet som kontorassistent er en fuldtidsstilling med opstart hurtigst muligt.

Vi tilbyder en attraktiv løn efter kvalifikationer inkl. pensionsordning.

Har du mod på en travl hverdag, og finder du ovenstående udfordrende og interessant, vil det glæde os at modtage din ansøgning via 'Søg stillingen'. Ansøgninger behandles løbende og samtaler afholdes ligeledes løbende. Ansøgninger modtages kun via linket, og vi forbeholder os retten til at fjerne stillingsopslaget før ansøgningsfristens udløb, såfremt vi forinden finder den rette kandidat.

Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk

Ansøgningsfrist senest 27. April 2018.
Kontaktperson:Har du spørgsmål vedrørende stillingen, kontakt:
Clavs Elmann Sektionschef tlf. +45 21 78 10 04 mobil tlf. +45 21 78 10 04