Top
logo
Døgn
service
+45 4366 8600

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart.

Læs mere Forstået

LØNMEDARBEJDER MED FLAIR FOR SERVICE, SYSTEMER OG KOORDINERING

image

Kemp & Lauritzen er Danmarks største tekniske installationsvirksomhed med over 2.000 medarbejdere. Vi har over 130 års erfaring og spidskompetencer inden for samtlige tekniske fagområder. Vi kan tilbyde alle former for løsninger, også på tværs af fag. Kemp & Lauritzen er ejet af Axel Muusfeldts Fond, med det formål at sikre et stærkt Kemp & Lauritzen til glæde for kunder, virksomheden og medarbejdere.

Har du bred erfaring indenfor lønområdet, har du teknisk flair og mod på en koordinerende stilling i en virksomhed i rivende udvikling? Så har vi den rette stilling til dig.

Stillingen

Du vil komme til at arbejde på hovedkvarteret i Albertslund, i lønteamet, der består af i alt 4 medarbejdere og en lønchef. Teamet er organiseret under HR, men har mange referencer til økonomiafdelingen.

Stillingen består af en kombination af drift, udvikling og koordinering.

Driften omfatter bl.a. behandling af materiale til måneds- og 14-dages løn, afstemninger, servicehenvendelser, lønkørsler, refusionssøgninger og opdatering af overenskomster.

Udviklingen består kort fortalt i, at digitalisere og optimere de processer, som er forankret i lønteamet eller som teamet er en del af. En del af optimeringen består også i at sikre et bedre rapporteringsgrundlag til medarbejdere og ledere.

Lønteamet er i gang med en transformation fra et traditionelt lønkontor, til en moderne stabsfunktion, og i den anledning ser vi os om efter en person, der har mod på at være det koordinerende punkt i teamet.

Du vil referere til lønchefen.

Din baggrund

Du har minimum 3 års erfaring inden for lønadministration, refusionssøgning og lønafregning. Du ved, hvordan man kører en lønkørsel og har måske også et nørd-gen, når det kommer til den tekniske del af lønsystemet.

Herudover er du en god teamspiller og kan se, hvor der er behov for at give en hånd med.

Du har solidt kendskab til de fleste områder inden for løn. Har du tidligere været med i proces med opsætning eller konvertering af lønsystemer eller andre relaterede systemer, er det en fordel. Det er også en fordel, hvis du har erfaring med koordinering fra en lignende stilling.

Kendskab til Lessor til Microsoft Dynamics Nav og/eller Lessorportalen er et plus, men ikke et must.

En god dag for dig på kontoret, er når du har:

  • vendt en negativ servicehenvendelse til en positiv

  • løst en opgave, som du ikke havde prøvet før

  • hjulpet en kollega i teamet

  • fået en kollega til at smile

  • sendt en grundig valideret lønkørsel af sted

Hvad kan vi tilbyde

Stillingen indeholder gode muligheder for at udvikle sig parallelt med opgaverne.

Her ud over får du nogle gode kollegaer i teamet på en arbejdsplads, hvor medarbejderen er et vigtigt aktiv. Med til stillingen hører også gode løn- og ansættelsesvilkår, samt forskellige medarbejderfordele, som f.eks. en velfungerende personaleforening, god kantineordning og meget andet.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Tiltrædelse

Omkring 1. september, muligvis før.

Ansøgningsfrist senest 12. July 2018.
Kontaktperson:Har du spørgsmål vedrørende stillingen, kontakt:
Jesper Hjelm Østergaard Lønchef tlf. 4366 8748 mobil tlf. 4138 9340