Top
logo
Døgn
service
+45 4366 8888

Websitet anvender cookies til at huske dine indstillinger og statistik. Denne information deles med tredjepart.

Læs mere Forstået

TEAMLEDER TIL IT SERVICEDESK - ALBERTSLUND

image

Kemp & Lauritzen er Danmarks største installationsvirksomhed. I vores IT afdeling varetager vi alle opgaver inden for IT, og vi er opdelt i 3 teams.

IT ServiceDesk: Yder dagligt alle former for support, indkøb, brugeradministration og administration af mobiltelefoner til firmaets ca. 1600 brugere.

Infrastruktur/Sikkerhed: Administrerer A/D og varetager driften af datacenterets ca. 250 virtuelle og fysiske servere, netværk og sikkerhedsadministration.

Applikation drift og udvikling: Står for drift og vedligehold af ERP og andre koncern programmer, integrationer og datamanagement.

Stillingen

Vi har super travlt i Kemp & Lauritzens IT ServiceDesk, og derfor søger vi en effektiv, serviceminded og teknisk dygtig Teamleder til vores IT ServiceDesk.

Du vil indgå i et yngre team på 4 dygtige IT supportere og en elev, og du vil fungere som spillende træner, og varetage den daglige IT support til koncernens ca. 1600 brugere rundt omkring i Danmark.

Dine daglige arbejdsopgaver består primært af telefonsupport og registrering i ServiceDesk system, fejlfinding, klargøring af PC, tablets o. lign., indkøb af hardware, administration af mobiltelefoner og abonnementer, oprettelse, ændring, nedlæggelse af brugere og rettigheder.

Herudover vil du være ansvarlig for prioritering og fordeling af opgaver, sikre SLA’er overholdes samt rapportere på disse. Du vil endvidere optimere arbejdsgange og udarbejde dokumentation til brug i IT ServiceDesken.

Det er en klar fordel, at du har erfaring med rollen som Teamleder, samt har kendskab til desktop management, Windows 10, O365, SLA, Microsoft Office, AutoCad – Revit - Magicad, Printere (follow me), Netværk, A/D, GPO, DNS.

I jobbet medfølger skiftende mødetider 8-16 og 7-15 hver 3. uge.

Vi forestiller os, at du har følgende faglige kvalifikationer

  • Relevant uddannelse som f.eks. IT supporter eller tilsvarende
  • Erfaring med cloud teknologier - så som O365 og D365
  • Stor erfaring med Windows 10
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en større organisation

Som person karakteriseres du ved

  • Stort service drive
  • Struktureret og omhyggelig
  • Resultatorienteret
  • Empatisk, positiv og har god humor
  • Højt drive- og energiniveau
  • Du taler og skriver flydende dansk
  • Du kan fremvise straffeattest

Da der vil være ca. 10 rejsedage i Danmark om året, forventes det endvidere, at du har kørekort og kan stille egen bil til rådighed.

Som medarbejder hos Kemp & Lauritzen bliver du mødt med et spændende og meningsfyldt job med frihed under ansvar og gode udviklingsmuligheder såvel fagligt som personligt.

Du vil få nogle fagligt professionelle kolleger i en afdeling præget af en uformel omgangstone og med respekt og hensyntagen til hinanden.

Vil du være en del af en virksomhed i rivende udvikling, og finder du ovenstående interessant og udfordrende, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning via 'Søg stillingen'. Vi behandler ansøgninger løbende, og forbeholder os retten til at tage jobopslaget af, såfremt vi finder vores nye kollega, inden ansøgningsfristens udløb.

Læs mere om vores virksomhed på www.kemp-lauritzen.dk

Ansøgningsfrist senest 3. October 2018.
Kontaktperson:Har du spørgsmål vedrørende stillingen, kontakt:
Michael Schmidt IT Chef tlf. 4366 8603 mobil tlf. 2228 2758