Top
logo
Døgn
service
+45 4366 8888

IT Supporter

image

Kemp & Lauritzen er Danmarks førende teknikvirksomhed med over 2.700 medarbejdere. Virksomheden er midt i en større forandring med digitalisering og standardisering af forretningen.

I Kemp & Lauritzens varetager IT-afdeling alle opgaver inden for slutbrugersupport, drift og udvikling. IT-Service Desk-teamet supportere Kemp & Lauritzens 2.700 medarbejdere, i tæt samarbejde med IT øvrige kollegaer.

Vi søger 2 nye kollegaer til vores Service Desk. Du vil blive en del af et team på 4 IT supportere og 1 teamleder, hvor du i samarbejde med dine teamkollegaer, skal sikre den bedst mulige slutbrugeroplevelse og tilfredshed. Vi forstiller os, at du har erfaring som IT-Supporter, er effektiv, serviceminded med godt humør og teknisk dygtig. Service Desk er åben 07.00 – 16.00 med skiftende mødetider henholdsvis 08.00-16.00 og 07.00-15.00

Dine primære ansvarsområder

  • Hjælpe brugerne med deres IT-udstyr og standard software til laptops, computere, telefoner, tablets, printere, etc.

  • Modtage og behandle incidents og service requests fra brugerne

  • Klargøre IT udstyr

  • Oprette, opdatere, klassificere og kontrollere alle modtagne service desk requests og incidents i vores ITSM Service Now

  • Tage ejerskab af tekniske fejl, fejlsøgning og fejlrettelse

  • Eskalere uløste incidents inden for SLA til næste support niveau

Dine kvalifikationer og nøgle kompetencer

  • Relevant IT-teknisk uddannelse såsom IT supporter eller tilsvarende.

  • Erfaring med on-site support.

  • Er teknisk velinformeret og IT-generalist.

  • Har viden og erfaring med klargøring og fejlfinding på laptops, computere, telefoner, tablets, printere, etc.

  • Har viden og erfaring med MS Field Service, AD/AAD, Office 365, Dynamic 365, Windows 10, Navision, og arbejde med ITIL-begreber.

  • Kan arbejde selvstændigt, struktureret, omhyggelig og ansvarlig.

  • Er serviceminded, venlig, imødekommende, godt humør og får opgaverne leveret.

  • Er god til at samarbejde og opbygning af relationer med brugere, kolleger og leverandører.

  • Er fleksibel og bevarer overblikket ved mange udfordringer og forskellige opgaver.

  • Taler og skriver dansk flydende.

  • Taler og skriver engelsk flydende.

Ca. 10 rejsedage til vores lokationer i Danmark, derfor er kørekort en forudsætning.

Som medarbejder hos Kemp & Lauritzen bliver du mødt med et spændende og udfordrende job med frihed under ansvar og gode udviklingsmuligheder såvel fagligt som personligt.

Du vil få fagligt professionelle kolleger præget af en uformel, venlig omgangstone med respekt og hensyntagen til hinanden.

Vil tilbyder en attraktiv lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer.

Er du vores nye kollega i KL Service Desk, se frem til at modtage din ansøgning via 'Søg stillingen'. Ansøgninger behandles løbende og modtages kun via linket.

Vi forbeholder os retten til at tage stillingsannoncen af, hvis vi finder den rette kandidat inden ansøgningsfristens udløb.

Ansøgningsfrist senest snarest muligt.
Kontaktperson:Har du spørgsmål vedrørende stillingen, kontakt:
Mark Stenstrup IT Souschef mobil tlf. 29686393