Top
logo
Døgn
service
+45 4366 8888

SERVICEKOORDINATOR - KEMP & LAURITZEN KOLDING

image

I Kemp & Lauritzen søger vi en dygtig medarbejder til vores Backoffice-team i Kolding. Brænder du for at arbejde med en bred vifte af administrationsopgaver indenfor fakturering og lønbehandling – og har du et ønske om at tage ansvar for sagsøkonomi og kunder? Så er vi den rette arbejdsplads for dig. Du vil blive en del af en stærk gruppe, hvor samarbejde, faglig stolthed og dedikation er en fast del af dagligdagen.

I rollen som servicekoordinator vil du med reference til vores afdelingsleder i Backoffice være en del af et team, der arbejder med fakturering og løn. Dit fokus i rollen vil være support til service-, projektledere og afdelingschefer med fokus på et effektivt og hurtigt faktureringsflow med særlig opmærksomhed på sagsøkonomi samt et godt og stabilt flow i behandlingen af løntimer med hjælpsomhed overfor teknikere - men også med et godt øje til overenskomsten og en sund skepsis.

Nøgleleverancer og ansvar

  • Dagligt samarbejde med projekt- og serviceledere samt afdelingschefer
  • Opfølgning på kunder og sager/projekter – overvågning af sagsøkonomi (løbende regnskabskontrol) og tilsikre rettidig fakturering
  • Udarbejde oplæg til fakturering i forbindelse med serviceaftaler, regningsarbejde og aconto begæringer samt eventuel delfakturering
  • Behandling af lønmateriale for teknikere samt bogføring af dette – desuden rykke for manglende timer
  • Drive samt deltage i ugentlige økonomimøder med sagsansvarlige
  • Oprette og vedligeholde servicekontrakter og garantier
  • Afklare status hos kunden ved manglende betaling eller lignende knuder – i samarbejde med den sagsansvarlige
  • Diverse ad hoc-opgaver samt afløser for kollegaer i Backoffice ved fravær eller stort arbejdspres

Hvad søger vi

Vi søger en ny kollega som er talstærk og har en stor portion erfaring indenfor fakturering, projekt- og sagsøkonomi, lønbehandling - og også gerne med erfaring i Navision.

Som person er/har du:

  • Godt overblik, struktureret, vedholdende med en evne til hurtigt at tilegne dig ny viden
  • Sans for detaljen og respekt for deadlines
  • Positiv og imødekommende attitude både internt som eksternt
  • Holdspiller som samtidig kan trives med ansvar for eget område – skal kunne være opmærksom på kollegaer som behøver hjælp og yde dem support
  • Empatisk medspiller med sans for humor
  • Selvstændig med gennemslagskraft
  • Højt drive og energiniveau

Dine muligheder

Som en del af Kemp & Lauritzen og Teknikhuse bliver du en del af et stærkt og fagligt stolt team. Du bliver inkluderet i en dynamisk afdeling med et uformelt og humoristisk arbejdsklima med engagerede kolleger. Du vil få en dagligdag præget af afveksling, udfordringer og ansvar.

Med til stillingen hører også gode løn- og ansættelsesvilkår, samt forskellige medarbejderfordele, som f.eks. en aktiv personaleforening, personalerabat hos vores leverandører, firmabetalt pensionsordning med sundhedsforsikring, god kantineordning med lækker og varieret frokost.

Kemp og Lauritzen tilbyder velordnede forhold, med en attraktiv gage samt pensionsforhold.

Hvis ovenstående er noget for dig, så skynd dig at sende en ansøgning til os, da vi mangler dig og glæder os til at møde dig!

Kemp & Lauritzen er Danmarks største tekniske installationsvirksomhed med knap 2.500 medarbejdere. Vi har over 140 års erfaring og spidskompetencer inden for samtlige tekniske fagområder. Vi kan tilbyde alle former for løsninger, også på tværs af fag. Kemp & Lauritzen er ejet af Axel Muusfeldts Fond, med det formål at sikre et stærkt Kemp & Lauritzen til glæde for kunder, virksomheden og medarbejdere.

Du kan læse meget mere om Kemp & Lauritzen på www.kemp-lauritzen.dk.

Ansøgningsfrist senest 16. august 2021.
Kontaktperson:Har du spørgsmål vedrørende stillingen, kontakt:
Kristina Qvist Jægerum Afdelingsleder mobil tlf. 40957277