Top
logo
Døgn
service
+45 4366 8888

Kontorassistent til deltidsstilling i Brand & Sikring i Viborg

image

Vi søger en kontorassistent til vores Backoffice team i Brand & Sikring Viborg - Brænder du for en travl hverdag med mange forskellige administrative opgaver inden for fakturering, løn og sagsadministration? Bliver du motiveret af et arbejdsmiljø med dedikeret kollegaer, der har fokus på arbejdsglæde, faglig stolthed, effektive processer og højt serviceniveau?

Som kontorassistent i Kemp & Lauritzen kommer du ind i en af Danmarks førende teknikvirksomheder. Vi laver service og entrepriser for kunder i alle størrelser landet rundt. Og du bliver en del af en moderne arbejdsplads, som hylder godt gammeldags håndværk.

Dit ansvarsområde og fokus i stillingen

Vi gør os umage over for hinanden, og vi er fælles om at skabe det gode arbejdsmiljø. Vi evner et højt serviceniveau, vi har gode kommunikative kompetencer, og vi er yderst struktureret. Kan du genkende dig selv i disse nøgleord, vil du passe godt ind.

Som vores nye kollega i Backoffice, vil du få et bredt ansvarsområde, hvor overskrifterne vil være at sikre effektiv, korrekt og rettidig fakturering, korrekt løn til vores kollegaer, at sikre den daglige drift på kontoret med div. ad hoc-opgaver, samt at supportere vores teknikere såvel som vores kunder.

Stillingen er en deltidsstilling på 25 timer ugentlig.

Dine arbejdsopgaver vil mere specifikt inkludere følgende:

  • Fakturering – herunder kreditering, aconto og kontrol samt opfølgning på dækningsgrader og omkostninger (Fakturering fylder en del i stillingen)
  • Forberedelse, rettelse og godkendelse af løn
  • Besvare kundehenvendelser vedrørende fakturering
  • Give input til løbende procesoptimering på administrative arbejdsgange
  • Sagsopfølgning, herunder gamle sager, afventende sager og andre problemsager
  • Opfølgning på debitor forfaldsliste i samarbejde med sagsansvarlig, herunder dialog med kunden
  • Bestilling af div. materiel herunder biler, telefoner, computerudstyr mm.
  • Support af vores teknikere og hjælpe med diverse problematikker
  • Diverse ad hoc-opgaver – samt afløser for nærmeste kollegaer ved fravær

Vi forventer at du:

  • sætter pris på samarbejde og har fokus på at hjælpe dine kollegaer og kunder.
  • besidder stærke kommunikationsevner og har en god gennemslagskraft. Du sikrer altid at formidle budskaber på diplomatisk vis.
  • er fleksibel og har altid fokus på højt serviceniveau og på at komme i mål med en positiv og løsningsorienteret indstilling både overfor kunder og kollegaer.
  • er struktureret, detaljeorienteret og du finder glæde i at strukturere, optimere og planlægge.
  • er vedholdende og sikrer altid at dine deadlines efterleves.
  • har god tekst- og talforståelse
  • er superbruger af Microsoft Office pakken
  • har erfaring med Navision (en fordel men ikke et krav)
  • har relevant erfaring fra lignende stilling

Dine muligheder

Som vores nye kollega træder du ind en vigtig stilling i en dynamisk og udviklingsorienteret afdeling med en afslappet og fri jargon. Her er et godt arbejdsmiljø med frihed under ansvar og plads til forskellighed. Du får mulighed for både faglig og personlig udvikling samt et engagerende og fagligt stolt arbejdsmiljø med fokus på arbejdsglæde.

Brand & Sikring er i stærk udvikling og tilbyder ledende sikringsløsninger. Vi er mere end specialister, når det gælder brand og sikring af vidt forskellige typer bygninger. Vi skaber tryghed, begrænser skader og sikrer et minimalt driftstab for vores kunder. Vi gør os umage og tager kvalitet personligt.

  • Du bliver en del af Danmarks største teknikvirksomhed – som stadig vokser.
  • Du kommer til at arbejde sammen med Danmarks skarpeste teknikere.
  • Du bliver en del af et helt særligt fællesskab, hvor vi gør læring og udvikling sjovt.

Interesseret?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Bettina Kamper på 20109305. Vi inviterer løbende til samtale, så søg jobbet allerede i dag eller hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist senest 1. november 2021.
Kontaktperson:Har du spørgsmål vedrørende stillingen, kontakt:
Bettina Kamper Backoffice Teamleder